Motivasi

8 Life Lessons

Hari ini adalah hari memotivasikan diri. Salah satu bahan bacaan kegemaran saya adalah bahan bacaan berunsurkan motivasi. Saya perasan, jika lama tak refleksi diri, jiwa terasa macam kacau semacam lepas tu mula lah nak meroyan. Sebab tu agaknya disarankan baca Al-Quran dengan kerap, kalau boleh setiap hari, sebab walaupun tak faham apa yang dibaca, bunyi …

8 Life Lessons Read More »

3 Cara Mudah Pupuk Rasa Syukur dalam Diri

Ramai yang cakap, syukurrr syukurrrr, tapi susah tau nak bercukur bersyukur.  Hasil pengalaman dan refleksi diri hari ini, saya kongsikan 3 Cara Mudah Pupuk Rasa Syukur dalam Diri. Selamat membaca, semoga bermanfaat dan sekiranya anda amalkan, semoga saya pun dapat sahamnya sekali, hehe.. Langkah #1 : Terima bantuan tanpa rasa ego Bestnya semua orang dengar …

3 Cara Mudah Pupuk Rasa Syukur dalam Diri Read More »

Shaklee Terbaik Pengasas Berkaliber

Salah satu faktor yang menyumbang kepada kredibiliti produk adalah kredibiliti pengasasnya.  Jadi hari ni, saya hendak kongsikan tentang sejarah founder Shaklee – Dr Forrest C. Shaklee. Latar Belakang Pendidikan Beliau merupakan pengasas produk multivitamin pertama di dunia. Pada tahun 1915, beliau mengasingkan sebatian semulajadi dari sayuran untuk mendapatkan khasiatnya – Vitalized Minerals. Biochemist kemudiannya menggelarkan …

Shaklee Terbaik Pengasas Berkaliber Read More »